Την έναρξη της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν Γιουβέντους και Betfair, με μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες για στοίχημα, να αποτελεί τον επίσημο στοιχηματικό χορηγό της φιναλίστ του Champions League από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο και για «τις επόμενες σεζόν» σε Ευρώπη, Αμερική και Ωκεανία, με το ακριβές διάστημα ωστόσο του deal να μην γίνεται επισήμως γνωστό.
Οι δύο πλευρές ξεκίνησαν να συνεργάζονται σε ένα πρότζεκτ με οφέλη και για τις δύο, με τον σύλλογο να ανακοινώνει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του πως το όνομα της Betfair θα φιγουράρει τόσο στο «Allianz Stadium» (σ.σ το νέο όνομα του Juventus Stadium, στο πλαίσιο ακόμη μίας μεγάλης συμφωνίας, η οποία έχει λίγο καιρό που έχει γίνει γνωστή), όσο και στο προπονητικό. Φυσικά θα συμπεριλαμβάνεται σε έντυπες εκδόσεις της Γιουβέντους, αλλά και στους λογαριασμούς της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter).
Από την άλλη, η Betfair θα έχει άδεια δικαιωμάτων για την χρησιμοποίηση του ονόματος της πρωταθλήτριας Ιταλίας για εμπορικούς σκοπούς, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στο σχετικό κείμενο η τελευταία υπόσχεται πλούσια δώρα στα χρώματά της –χώρια από τις «αποκλειστικές διαδικτυακές προσφορές».
«Η συνεργασία με την Betfair ταιριάζει απολύτως με τις φιλοδοξίες του συλλόγου και επιβεβαιώνει την θελκτικότητα της Γιουβέντους προς τα μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας βιομηχανίας», ανέφερε εκ μέρους της «Γηραιάς Κυρίας» ο επικεφαλής του τομέα των συμφωνιών με διεθνείς πλατφόρμες, Giorgio Ricci, με τον Claudio Di Zanni, διευθυντή του bookmaker στην Ιταλία, να προσθέτει:
«Είμαστε υπερήφανοι που δουλεύουμε μαζί με ένα σύλλογο – συνώνυμο της επιτυχίας σε Ιταλία και Ευρώπη».