Πιο συγκεκριμένα, η Betano προχώρησε σε συμφωνία με την ομάδα της Μπενφίκα για τα επόμενα τρία χρόνια, εξασφαλίζοντας έτσι την προώθηση της εταιρείας τους μέσα από τις εμφανίσεις του συλλόγου.
Αρχικά, η Μπενφίκα αναμένεται να αξιοποιήσει άμεσα την ευκαιρία μάρκετινγκ που της παρουσιάζεται και ακούει στο όνομα της Kaizen Gaming. Η τελευταία συγκαταλέγεται εντός της συμφωνίας με την Betano και πρόκειται να γίνει ο βασικός χορηγός της Μπενφίκα τόσο για τις εγχώριες διοργανώσεις όσο και για τα Ευρωπαϊκά παιχνίδια. Ο χορηγός, επίσης, θα γνωρίζει επιπλέον προώθηση αφού θα διαφημίζεται συνεχώς εντός του γηπέδου.
Ο Γιώργος Δασκαλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Kaizen Gaming, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε να συνεργαζόμαστε με αυτόν τον μεγάλο σύλλογο και τους ανθρώπους του, μαζί με τους οποίους στοχεύουμε να αναλάβουμε κοινές κοινωνικές πρωτοβουλίες όπως κάνουμε με κάθε ομάδα με την οποία συνεργαζόμαστε». «Μέσω της Betano, οι οπαδοί της Μπενφίκα θα μπορούν να συνεργάζονται με την αγαπημένη τους ομάδα σε νέο επίπεδο, κάτι που επαληθεύει την επιθυμία να δείξουμε την υποστήριξή μας στον πορτογαλικό αθλητισμό και την κοινωνία», συμπλήρωσε.
Οι Πορτογαλικές ομάδες γίνονται όλο και πιο δεκτικές στις συνεργασίες με εταιρείες αθλητικών στοιχημάτων, με την Betano να ακολουθεί τη συμφωνία για τα δικαιώματα ονομασίας που υπεγράφη μεταξύ της Liga Portugal και της Bwin την περασμένη εβδομάδα. Στην ίδια πορεία κινήθηκε και η Πορτογαλική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, η οποία ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Γαλλική εταιρεία Betclic και μετονομάστηκε σε Betclic League, υπό τους όρους της τριετούς συμφωνίας.
Ο Domingos Soares de Oliveira, Διευθύνων Σύμβουλος της Benfica, με την σειρά του δήλωσε: «Αυτή είναι μια σημαντική συνεργασία για τον σύλλογο, με μια εταιρεία που έχει καθιερωθεί στον αθλητισμό και την ψυχαγωγία. Η Betano ξεχωρίζει για την καινοτομία της, ειδικά σε ψηφιακές πλατφόρμες, κάτι με το οποίο ταυτιζόμαστε».