H Betano, το «αδελφάκι» της Stoiximan, δεν σταματά τις χορηγικές συμφωνίες με αθλητικού συλλόγους, με σκοπό να προωθήσει παραπάνω το προϊόν της, ελκύοντας περισσότερους «πελάτες». Δεν έχει... ταβάνι σαν εταιρία, θέλει να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο και αυτό φάνηκε με τις τελευταίες... υπογραφές. Συγκεκριμένα, έδωσε τα «χέρια» με τη Σπόρτινγκ Λισαβόνας, μία ιστορική πορτογαλική ομάδα και με την Ντεπόρτες Λα Σερένα, η οποία συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία της Χιλής.
Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα τυχερών παιγνίων έχει «χτίσει» ένα ευρύ φάσμα χορηγιών με ομάδες από σχεδόν όλα τα αθλήματα. Όσον αφορά το ποδόσφαιρο, ο κολοσσός Kaizen, μέσω των εταιριών Betano & Stoiximan, είναι χορηγός μπόλικων ομάδων. Αναφέρουμε ως παράδειγμα τις Φλουμινένσε, Ατλέτικο Μινέιρο, Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ, Στεάουα, Κραϊόβα, ΑΠΟΕΛ, Ομόνοια, Απόλλων Λεμεσού, Πάφο, Πόρτο.
Η Betano έχει διεισδύσει σημαντικά στο ποδόσφαιρο της Πορτογαλίας, αρκετές ομάδες έχουν συνάψει συμφωνία μαζί της. Η τελευταία που συμπεριλήφθηκε στη φαρέτρα της ήταν η Σπόρτινγκ Λισαβόνας, στην οποία έγινε βασικός χορηγός από το καλοκαίρι. Δεσμεύτηκε να υποστηρίζει τις κοινωνικές και λαϊκές οδηγίες του πορτογαλικού συλλόγου, ενισχύοντας και το ίδρυμα για φιλανθρωπικούς σκοπούς, το Sporting Foundation.
Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της Kaizen Gaming είπε «Είναι μία συνεργασία που μόλις ξεκινά και θα είναι μια μακροπρόθεσμη σχέση. Συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους συλλόγους στον κόσμο και η Σπόρτινγκ είναι ο ορισμός της κορυφαίας ομάδας. Ένας σύλλογος που έχει διάσταση πέρα από τον αθλητισμό και, ως εκ τούτου, η Betano και η Sporting είναι τώρα μαζί για να κάνουν τη διαφορά».
Η έναρξη της συνεργασίας για την Κοινωνική Ευθύνη θα πραγματοποιηθεί στον επόμενο ματς της Σπόρτινγκ στο Champions League, με αντίπαλο την Μπεσίκτας,(στην Τουρκία), όπου η Σπόρτινγκ θα παίξει φορώντας το Herois.pt στο μπροστινό μέρος της φανέλας.
«Η κοινωνική ευθύνη είναι μέρος του DNA μας και είναι ένας από τους πυλώνες του Σπόρτινγκ, Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να δημιουργήσουμε συνέργειες και δραστηριότητες με το Sporting Foundation, ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστούμε προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε ο Betano CMO, Andre Bernardo.
Η Betano θα χρησιμοποιήσει τη νέα συνεργασία για να προωθήσει το λανσάρισμά της στη Χιλή, καθώς στοχεύει να διευρύνει τους ορίζοντές της και στη Νότια Αμερική. Πέρυσι, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική, συνάπτοντας συνεργασίες με συλλόγους από τη Βραζιλία.
Ως βασικός συνεργάτης της Ντεπόρτες Λα Σερένα, η στοιχηματική εταιρία θα συνεργαστεί με το σύλλογο σε μια σειρά πρωτοβουλιών που αποσκοπούν στην προώθηση του brand Betano στη Χιλή.
«Μετά την πρώτη μας παρουσία στη Λατινική Αμερική (στη Βραζιλία), η επέκταση στη Χιλή ήταν η σωστή επιλογή για την Betano, ώστε να ενισχυθεί η παρουσία μας στην περιοχή. Αυτή η χορηγία αναδεικνύει σαφώς την ισχυρή δέσμευσή μας στην αγορά της Χιλής, είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να την αποδεικνύουμε μέσω της διαρκούς υποστήριξής μας στον αθλητισμό και την κοινωνία της Χιλής», δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Kaizen, Πάνος Κωνσταντόπουλος.
Ο πρόεδρος της Ντεπόρτες Λα Σερένα, Cristian Contador, πρόσθεσε: «Είμαστε χαρούμενοι που μια κορυφαία παγκόσμια εταιρία εμπιστεύεται τον σύλλογο, κάτι που δείχνει ότι είμαστε σε καλό δρόμο».
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα