Επέκταση στο online στοίχημα φέρεται να αναζητά η Disney και δείχνει πως είναι πιο έτοιμη από ποτέ προκειμένου να συνεργαστεί με το ESPN, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Bob Chapek, ο οποίος θεωρεί πως η αποδοχή του online betting από το κοινό είναι ευρύτερη και ο κόσμος βλέπει το ESPN και την Disney ως δυο ξεχωριστά brands.
«Έχουμε κάνει μια ουσιαστική έρευνα όσον αφορά τον αντίκτυπο της κίνησης αυτής τόσο για το ESPN, όσο και για την Disney, σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών για την αποδοχή του τζόγου», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Υπήρξε μάλιστα μια έντονη φημολογία πως ενδιαφέρεται να συνεργαστεί (ή και να εξαγοράσει) τον πάροχο υπηρεσιών στοιχήματος και casino live, Rush Street Interactive.
Την ίδια στιγμή, η Disney έχει έρθει σε συμφωνία με το NFL προκειμένου να έχει τα δικαιώματα των αγώνων του αμερικάνικου ποδοσφαίρου της Δευτέρας. Αυτή η εξέλιξη μπορεί να ευνοήσει σημαντικά την ίδια την Disney όσον αφορά στην αξιοποίηση της δυναμικής του αθλητικού στοιχήματος.
Η συνεργασία θα αφορά τηλεοπτικές μεταδόσεις 75 αγώνων του πρωταθλήματος σε εθνικό επίπεδο, αποκλειστικά μέσω streaming στο ESPN+ και στο Hulu (αμφότερα ανήκουν στην εταιρία).
Κορυφαίες Στοιχηματικές Εταιρίες στην Ελλάδα