Σημαντική βελτίωση εμφάνισε ο όμιλος του ΟΠΑΠ το περασμένο έτος (2021), έναντι του 2020. Σε ετήσια βάση, το 2021 ενίσχυσε κατά 36,2%, σε 1,5 δισ. ευρώ, τα καθαρά του έσοδα προ φόρων (GGR). Αυτή η θεαματική βελτίωση αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στη σημαντική συνεισφορά της online πλατφόρμας Pamestoixima.gr (συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης του live casino) καθώς φυσικά και στην ενίσχυση της δραστηριότητας των επίγειων καταστημάτων ΟΠΑΠ, τα οποία και λειτούργησαν περισσότερες ημέρες μέσα στο χρόνο (σε σχέση με το 2020).
«Ο ΟΠΑΠ επιβεβαίωσε τη δυναμική του επιχειρηματικού μοντέλου του, επιτυγχάνοντας σημαντικά αποτελέσματα και ισχυρή οικονομική θέση το 2021, παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της πανδημίας. Οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ, ακόμη και μετά την επαναλειτουργία του retail δικτύου. Η βάση των online πελατών μας αναπτύχθηκε περαιτέρω, χάρη στα αναβαθμισμένα front-end περιβάλλοντα και στις στοχευμένες δραστηριότητες CRM», δήλωσε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ, Γιαν Κάρας, ενώ στάθηκε και στην πλήρη ενοποίηση της Stoiximan, η οποία συνεισέφερε ξεκάθαρα στις συνολικές επιδόσεις του ομίλου, με την διττή στρατηγική της ΟΠΑΠ ΑΕ για την online αγορά να αποδίδει.
Τρίμηνο με τις καλύτερες επιδόσεις το 4ο του 2021
Ειδικότερα για το 4ο τρίμηνο του περασμένου έτους, οι επιδόσεις ήταν εντυπωσιακές, με τον κο Κάρα να το χαρακτηρίζει ως «ιστορικά μεταξύ αυτών με τις καλύτερες επιδόσεις».
Τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 498,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 115,9%. Το μικτό κέρδος από τα παιχνίδια έφτασε στα 195,3 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν αυξημένο κατά 151,4% σε ετήσια βάση εξαιτίας της αύξησης του GGR.
Άλλωστε αυτή αντισταθμίστηκε μερικώς από τη δυσανάλογη εισφορά επί του GGR της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ ΑΕ» προκειμένου να πληρείται το όριο των 50 εκατ. ευρώ.