Σοβαρό θέμα έχει προκύψει στην Αγγλία με τη διαφήμιση για το στοίχημα στις ομάδες της Premier League και έρευνα που διενεργήθηκε δείχνει τον διχασμό που υπάρχει.
Η Premier League και η Κυβέρνηση της Μεγάλης Βρετανίας αντιμετωπίζουν σοβαρό θέμα με την κοινή γνώμη, αφού υπάρχει η ισχυρή άποψη, πως δεν αρκούν τα μέτρα που πάρθηκαν κατά τις διαφημίσεις του τζόγου στις ομάδες και στα γήπεδα. Με το νόμο που δημοσιεύθηκε στα τέλη Απριλίου από την βρετανική Κυβέρνηση μπορεί να προτάθηκαν πιο αυστηρές ρυθμίσεις, όμως δεν απαγορεύτηκαν πλήρως οι διαφημίσεις που αφορούν τον τζόγο στο πιο δημοφιλές άθλημα της χώρας.
Μάλιστα σε έρευνα που διενεργήθηκε με περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες Βρετανούς το 80% είχε τη γνώμη, πως πρέπει να επιβληθούν βαρύτεροι φόροι και υψηλότερες εισφορές στα κέρδη από τον τζόγο, ενώ το 90% ζήτησε καλύτερους και πιο ενδελεχής ελέγχους.
Πάντως ένα πολύ σημαντικό μέρος της όλης συζήτησης γύρω από το στοίχημα και τη διαφήμιση του στη Μεγάλη Βρετανία και στην Premier League έχει να κάνει με τους συλλόγους και τις οικονομικές σχέσεις, που έχουν αναπτύξει με τις εταιρείες. 8 από τις 20 ομάδες του Πρωταθλήματος έχουν συμφωνίες με στοιχηματικές εταιρείες, τις οποίες διαφημίζουν στη φανέλα και στα γήπεδα τους, ενώ Μπόρνμουθ, Τσέλσι και Φούλαμ υπέγραψαν νέες συμφωνίες, πριν την έναρξη της σεζόν 2022/23.
Οι υπόλοιπες ομάδες της ίδιας κατηγορίας αποτελούνται από τις: Μπρέντφορντ, Λιντς, Νιουκάστλ, Γουέστ Χαμ και Σαουθάμπτον, ενώ και η Γουλβς έχει διασυνδέσεις με εταιρεία που ασχολείται με τον τζόγο.
Πρέπει όμως να τονιστεί, πως η Premier League κατανοώντας το πρόβλημα εδώ και καιρό έκανε γνωστό τον Απρίλιο του 2023, πως από τη σεζόν 2026/27 οι διαφημίσεις εταιρειών που έχουν σχέση με τον τζόγο και το στοίχημα, θα απαγορεύονται στο μπροστινό μέρος των εμφανίσεων των ομάδων.
Διαβάστε περισσότερα