Ο Guardian πήρε την απόφαση να σταματήσει να δέχεται διαφημίσεις από στοιχηματικές εταιρίες στην ιστοσελίδα του, σε μια απόφαση που προφανώς θα του κοστίσει πολλά εκατομμύρια δολάρια εσόδων.
Με έναρξη από την Πέμπτη, ο Guardian δεν θα διαθέτει πλέον διαφημίσεις από στοιχηματικές εταιρίες, σε όλες τις υπηρεσίες του σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου και του Ηνωμένου Βασιλείου όπου συνεχίζεται η έντυπη έκδοση του μέσου.
«Ο τομέας των τυχερών παιχνιδιών συνεισέφερε 310 εκατομμύρια δολάρια από τα αναφερόμενα 9 δις δολάρια που δαπανήθηκαν για διαφήμιση το 2022 και αυτή η απόφαση πρόκειται να κοστίσει πολλά εκατομμύρια στον Guardian.» εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος, Dan Stinton.
«Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά η διαφήμιση από το στοίχημα έχει αυξηθεί πραγματικά πολύ για εμάς τα τελευταία χρόνια και αυτός είναι ο λόγος που νιώθουμε πιο άβολα, επειδή αισθανόμαστε πως δεν ευθυγραμμίζεται με τις συντακτικές ή δημοσιογραφικές μας αξίες.» προσέθεσε.
Μια έρευνα της Nielsen δείχνει ότι οι εταιρίες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων ξόδεψαν 310 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις μέσα στο 2022, καθιστώντας τη μια από τις πιο αξιόπιστες πηγές εισοδήματος για τις εταιρίες Μέσων Ενημέρωσης.
Τα στοιχεία που προκύπτουν από την Αυστραλία δείχνουν πως σχεδόν το 80% των Αυστραλών εκτίθεται σε διαφημίσεις στοιχημάτων κάθε εβδομάδα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 52% των πολιτών υποστηρίζει την απαγόρευση της διαφήμισης τυχερών παιχνιδιών, ενώ πρόσφατα ανακοινώθηκε πως η Πρέμιερ Λιγκ μπλοκάρει τη χορηγία στοιχηματικών σε φανέλες των ομάδων της, αρχής γενομένης από τη σεζόν 2026-2027.
Η Anna Bateson, διευθύνουσα σύμβουλος του Guardian Media Group δήλωσε: «Σε πολλούς αρέσει το περιστασιακό στοίχημα, αλλά η εμφάνιση των εφαρμογών στοιχηματισμού 24/7 σε smartphones, που διατίθενται στο κοινό μέσω διαφήμισης δισεκατομμυρίων λιρών και δολαρίων σε όλες τις μορφές μέσων, έχει δημιουργήσει «μηχανήματα τυχερών παιχνιδιών» σχεδόν σε κάθε τσέπη. Αυτό δημιουργεί μεγαλύτερο κίνδυνο εθισμού στα τυχερά παιχνίδια και οικονομική καταστροφή.».
Η Taylor εξήγησε πως η πλατφόρμα δεν είναι κατά του τζόγου, απλώς υπάρχει η επιθυμία να απενεργοποιηθούν οι διάχυτες διαφημίσεις εντός της ιστοσελίδας.
«Γνωρίζουμε ότι σε πολλούς αναγνώστες μας αρέσει να στοιχηματίζουν και δεν έχουν πρόβλημα με αυτό, όμως τα αποτελέσματα των ερευνών εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνουν πως οι διαφημίσεις είναι αρκετές και συμβάλλουν στο να δημιουργείται πρόβλημα. Οπότε αισθάνομαι καλύτερα που από εδώ και πέρα εμείς δε θα έχουμε συμμετοχή σε αυτό.» είπε κλείνοντας η Taylor.
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
Καλύτερες στοιχηματικές στην Ελλάδα