Νέα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα μετά τον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ ανάμεσα σε Ρόμα και Σεβίλλη έδειξαν πως το κοινό προτιμάει πλέον σε μεγάλο βαθμό την επιλογή του live streaming μέσω των στοιχηματικών εταιρειών.
Μια νέα έρευνα ήρθε στο φως της δημοσιότητας και έδειξε πως στις ημέρες μας η επιλογή της προβολής αγώνων μέσω του live streaming που διαθέτουν οι στοιχηματικές πλατφόρμες, γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής. Συγκεκριμένα, η εταιρεία οπτικοακουστικού υλικού Sports Broadcast Media πραγματοποίησε τη συγκεκριμένη έρευνα και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.
Στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ, ανάμεσα σε Ρόμα και Σεβίλλη, οι χρήστες έστειλαν απευθείας μηνύματα στις στοιχηματικές εταιρείες (για αγορές) 50 φορές περισσότερο συγκριτικά με το φινάλε των πρωταθλημάτων της Λα Λίγκα και της Σέριε Α. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχει αύξηση της ζήτησης για live streaming με καλή ποιότητα μετάδοσης όσον αφορά τα αθλητικά στοιχήματα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το περιεχόμενο στοιχημάτων με ζωντανή ροή έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τα επίπεδα αφοσίωσης του κοινού πάνω από 5.000%!
Ο Alastair Ross, διευθύνων σύμβουλος της SBM σχολίασε: «Οι τελικοί των ευρωπαϊκών κυπέλλων καθώς και η τελευταία αγωνιστική στα 5 κορυφαία πρωταθλήματα της Ευρώπης είναι τα δύο παραδοσιακά πολυάσχολα γεγονότα για τις εταιρείες στοιχημάτων.
Όταν ξεκινά η δράση, το κοινό θέλει να αφοσιωθεί, να διασκεδάσει και να ακουστεί η φωνή του. Αναζητούν ενεργά ψυχαγωγία και τεχνογνωσία κορυφαίας ποιότητας, μαζί με τα πιο πρόσφατα δεδομένα και τιμές καθώς αλλάζει η κατάσταση του αγώνα.»
Κορυφαίες Στοιχηματικές για Ελλάδα