Σε τετραετή συμφωνία με τη στοιχηματική εταιρία Napoleon Sports ήρθε η Άντερλεχτ, ώστε η πρώτη να εμφανίζεται στα μανίκια των εμφανίσεων του συλλόγου.
Η ομάδα της βελγικής Pro League δίνει την άδεια στη συγκεκριμένη πλατφόρμα εκτός από εμφάνιση στις φανέλες, να μπει το λόγκο της (Napoleon Sports) και σε σημεία του γηπέδου της, Lotto Park.
O CEO της ομάδας, μίλησε για αυτό το deal: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τη Napoleon Sports ως σημαντικό συνεργάτη για τα επόμενα χρόνια. Η Άντερλεχτ είναι και παραμένει η ποδοσφαιρική ομάδα με τη μεγαλύτερη εμβέλεια στο Βέλγιο και κατά τις συζητήσεις μας με τη Napoleon Sports, κατέστη σαφές ότι και οι δύο πλευρές μπορούν να ενισχύσουν η μια την άλλη και τις φιλοδοξίες τους για το μέλλον».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Napoleon Sports, Eamonn O'Loughlin, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι και περήφανοι που γίνουμε ένας από τους βασικούς εταιρικούς συνεργάτες της Άντερλεχτ τόσο για τις ανδρικές όσο και για τις γυναικείες ομάδες. Είμαστε περήφανοι που θα υποστηρίζουμε αυτόν τον θρυλικό σύλλογο και τους φανταστικούς υποστηρικτές του για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.»
Πάντως, ο Vincent Van Quickenborn, υπουργός Δικαιοσύνης στο Βέλγιο, πρότεινε πρόσφατα ένα Βασιλικό Διάταγμα που θα απαγόρευε τις περισσότερες μορφές διαφήμισης μέχρι το τέλος του έτους και κάθε μάρκετινγκ στον αθλητισμό έως το τέλος του 2024. Η συγκεκριμένη πρόταση θα συζητηθεί τους επόμενους μήνες.
Διαβάστε επίσης
Το NFL απέβαλε επ'αόριστον 3 παίκτες για παράβαση του κανονισμού για τυχερά παιχνίδια