Ραγδαία αύξηση εισόδων για την Betano αποκάλυψε η έρευνα της Tunad, μιας και τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 81% στο δεύτερο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου.
Παράλληλα, η Tunad πραγματοποίησε μία ακόμα μελέτη, η οποία σχετίζεται με τις εταιρίες που μετρούν τις περισσότερες εμφανίσεις στη χώρα, είτε μέσω των social media είτε μέσα από τις διαφημίσεις που προβάλλονται.
Στο σημείο αυτό, να αναφέρουμε πως η Betano αποτελεί το χορηγό αρκετών ομάδων στη Βραζιλία ενώ επίσης βλέπει το όνομά της να «συνοδεύει» τη διοργάνωση του Κυπέλλου (Copa do Brazil).
Mάλιστα, το τελευταίο διάστημα κατέγραψε περισσότερες από 20.000 εμφανίσεις ενώ συνολικά το όνομά της βρέθηκε στην αναζήτηση των χρηστών για παραπάνω από 73 εκατομμύρια φορές.
Διαβάστε επίσης: