Στην αγορά της Ασίας αποφάσισε να στοχεύσει η Ρόμα, καθώς επισύναψε συμφωνία με διαδικτυακή στοιχηματική εταιρία που δραστηριοποιείται στις χώρες της Άπω Ανατολής.
Ο λόγος για τη στοιχηματική πλατφόρμα 678.com, που ανακηρύχθηκε ως ο ασιατικός συνεργάτης διαδικτυακών στοιχημάτων από την ομάδα της Serie A. Το 678.com έχει χαρακτηριστεί ως μία από τις καλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες ψυχαγωγίας, προσφέροντας στους χρήστες μια κορυφαία και ασφαλή εμπειρία στοιχήματος.
«Αυτή η συνεργασία σημαίνει πολλά και για τα δύο brands, καθώς φέρνει κοντά τους παθιασμένους φιλάθλους της Ρόμα με τους πολλούς χρήστες της σελίδας», σχολίασε ο Διευθυντής της 678.com, Τζέισον Φονγκ, συμπληρώνοντας ότι «η ιστορία και το κύρος του συλλόγου ενισχύουν το δικό μας όνομα και είμαι βέβαιος ότι αυτή η ένωση θα ενισχύσει σημαντικά τη στρατηγική επέκτασής μας».
Η συνεργασία θα είναι ορατή στα Μέσα της Ασίας, μέσω ψηφιακών απεικονίσεων, κατά τη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων της Ρόμα.
Υπενθυμίζεται πως η ιταλική λίγκα έχει απαγορεύσει τη διαφήμιση στοιχηματικών εταιριών στις φανέλες των ομάδων και στις διαφημιστικές πινακίδες των γηπέδων τους, με τους ιταλικούς συλλόγους να βρίσκουν το «παραθυράκι» κάνοντας συμφωνίες στο εξωτερικό, με στόχο να διαφημιστούν μόνο σε συγκεκριμένες χώρες, φυσικά εκτός Ιταλίας.
Προσφάτως, η Νάπολι ανακοίνωσε καζίνο από τον όμιλο της Betsson ως νέο χορηγό της, ενώ στην Αγγλία συνεχίζονται οι έντονες διαφωνίες των συλλόγων με τους υποστηρικτές τους λόγω συνεργασιών με στοιχηματικές εταιρίες.
Διαβάστε επίσης