Το πρωί της Δευτέρας (23/10/2023) πραγματοποιήθηκε η Συνέντευξη Τύπου της Interwetten στο ξενοδοχείο NJV Athens Plaza στο πλαίσιο της καμπάνιας «Reload 2.0».
Σε αυτή τη λαμπερή εκδήλωση χαιρετισμούς απηύθυναν ο Country Manager της εταιρίας Μάριος Λευκαρίτης και ο Πρόεδρος της Hellenic Gaming Association, Χρήστος Παναγόπουλος. Επίσημοι ομιλητές στη Συνέντευξη ήταν ο ιδρυτής της Interwetten, Wolfgang Fabian καθώς και ο πρώην ποδοσφαιριστής και προπονητής, Brand Ambassador Interwetten, Lothar Matthaeus.
Με βασικό σύνθημα του event το ότι «η Interwetten βρίσκεται στην Ελλάδα για να παραμείνει», κατέστη σαφές πως ο αυστριακός κολοσσός που αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή από τους Έλληνες παίκτες χάρη στη μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία του, αναμένεται να προβεί σε περαιτέρω βελτιώσεις και ανανεωτικές κινήσεις του προϊόντος του από το καινούριο έτος.
Ειδικότερα, όπως τόνισε τόσο ο ίδιος ο ιδρυτής της Interwetten κος Fabian όσο και ο Country Manager κος Λευκαρίτης, με την έλευση του 2024 θα πραγματοποιηθεί ένα νέο λανσάρισμα της πλατφόρμας της εταιρίας με μοναδικές δυνατότητες.
Αναβάθμιση αναμένεται και στο προϊόν του καζίνο live, καθώς και στις υπηρεσίες του live betting, που αναμφίβολα αποτελεί την «hot» τάση των παικτών στοιχήματος.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως, υπό το πρίσμα του ότι η Interwetten συνιστά Επίσημο Χορηγό της Εθνικής Ομάδας της Γερμανίας, η εταιρία μας επιφυλάσσει πληθώρα ειδικών στοιχημάτων κ (π.χ. Ειδικά παικτών) για το Euro 2024 που θα διοργανωθεί στα γήπεδα της Γερμανίας, με στόχο να προσφέρει μια πανδαισία αγορών, ικανοποιώντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς παίκτες.
H Interwetten φέρει άλλωστε στο DNA της το στοιχείο της διαρκούς βελτίωσης και της συνεχώς εξελισσόμενης ανάπτυξης. Αυτό το γεγονός γίνεται εύκολα αντιληπτό αν αναλογιστεί κανείς πως οι απαρχές της εταιρίας ανάγονται στο μακρινό 1990 όταν ο πολυμήχανος και ευφυής ιδρυτής της, Wolfgang Fabian, ίδρυσε μια μικρή, τοπική εταιρεία στοιχημάτων την Interwetten, η οποία σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους στοιχημάτων στον κόσμο. Η ιστοσελίδα της είναι διαθέσιμη σε δέκα διαφορετικές γλώσσες, ενώ μπορεί να βασιστεί σε πιστούς πελάτες σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο.