Η ετήσια έκθεση της ΕΕΕΠ γνωστοποίησε το ποσό που δαπάνησαν οι νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες για τη διαφήμιση των τυχερών παιχνιδιών.
Σύμφωνα με τα όσα καταγράφει η έκθεση της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων το ποσό που έδωσαν για διαφήμιση οι εταιρίες έφτασε τα 115.8 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ από την 1/1/2022 μέχρι και την 31/12/2022.
Μέσα σε αυτή τη χρονική περίοδο κατατέθηκαν 610 Σχέδια Εμπορικής Επικοινωνίας εκ των οποίων εγκρίθηκαν τα 571 και τα 39 απορρίφθηκαν.
Το 66% των σχεδίων που εγκρίθηκαν αφορούσαν την προώθηση διαδικτυακών παιγνίων, ενώ το 30% επίγεια τυχερά παιχνίδια.
Σε αυτό το ποσό που δαπανήθηκε η τηλεόραση και το ραδιόφωνο όπως είναι λογικό κυριάρχησαν και πήραν τη «μερίδα του λέοντος» των χρημάτων για τη διαφήμιση.
Η έκθεση ακόμα αναφέρει πως ο προϋπολογισμός για τις εγκεκριμένες ΣΕΕ (Σχέδια Εμπορικής Επικοινωνίας) το 2022 έφτασε τα 196.3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα 44 εκατομμύρια πήγαν σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.
Το 21% και πιο συγκεκριμένα τα 24,8 εκατομμύρια ευρώ πήγαν σε αθλητικούς οργανισμούς και εκπομπές, ενώ 21,8 εκατομμύρια δόθηκαν στο ίντερνετ και σε διαφημίσεις στα social media.
Όσον αφορά την προώθηση δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εκεί κατευθύνθηκε μόλις το 1,34% των χρημάτων.
Διαβάστε επίσης
Νόμιμες Στοιχηματικές Εταιρίες στην Ελλάδα