Η Pizza Hut δέχθηκε σφοδρή κριτική για μια πρόσφατη προωθητική καμπάνια που προσέφερε στους πελάτες της Golden Chips* σε online καζίνο live με κάθε παραγγελία!
Η ενέργεια αυτή προκάλεσε την οργή οργανώσεων που μάχονται κατά της προβληματικής ενασχόλησης με τα τυχερά παιχνίδια. Μεταξύ αυτών ήταν και η Άννι Άστον, της οποίας ο σύζυγος αυτοκτόνησε λόγω εθισμού σε αυτά. Η Άστον χαρακτήρισε την καμπάνια της Pizza Hut "ανεύθυνη και επικίνδυνη", σημειώνοντας πως τέτοιες ενέργειες μπορεί να επιδεινώσουν τον εθισμό σε άτομα που προσπαθούν να αναρρώσουν.
Ο πρώην ηγέτης του Συντηρητικού Κόμματος του Ηνωμένου Βασιλείου, Ίαν Ντάνκαν Σμιθ, κατηγόρησε επίσης την καμπάνια, δηλώνοντας ότι αποτελεί "περαιτέρω απόδειξη του πόσο ανεξέλεγκτη έχει γίνει η διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών", ενώ υποστήριξε την ανάγκη για αυστηροποίηση της εμπορική επικοινωνίας αναφορικά με τα online καζίνο live.
Η καμπάνια, που πλέον έχει αποσυρθεί, ήταν αποτέλεσμα συνεργασίας με την εταιρεία "Free Spins* Loops", η οποία ανήκει στην Digital Adventures. Εκπρόσωπος της υποστήριξε πως η διαφήμιση έγινε μέσω εξωτερικού συνεργάτη και διαβεβαίωσε πως η καμπάνια αποσύρθηκε στις 28 Νοεμβρίου.
Το γεγονός όμως έφερε μία γενικευμένη αντίδραση και στο προσκήνιο μπήκαν οι συζητήσεις για την αυστηροποίηση της νομοθεσίας σχετικά με τη διαφήμιση των τυχερών παιχνιδιών. Παρά τις πρόσφατες αλλαγές, όπως ο περιορισμός των μέγιστων στοιχημάτων στα απλά παιχνίδια, η κυβέρνηση δεν έχει ανακοινώσει νέα μέτρα για τον περιορισμό της διαφήμισης τυχερών παιχνιδιών.
Η Yum! Brands, η μητρική εταιρεία της Pizza Hut, δεν έχει προβεί σε επίσημη δήλωση για την υπόθεση. Ωστόσο, το περιστατικό εγείρει ερωτήματα για τις ηθικές ευθύνες των μεγάλων αλυσίδων εστίασης, όταν συμμετέχουν σε τέτοιες -διαφημιστικού τύπου- συμφωνίες.
Σε ενδιαφέρουν ΑΜΕΣΑ
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις - ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Κορυφαία Νόμιμα καζίνο live στην Ελλάδα