Άκρως εντυπωσιακά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα της Βetfair για την διαχειριστική χρήση Μάιος 2014 - Απρίλιος 2015. Τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά 21% (από 394 εκατ. λίρες σε 476.5 εκατ. λίρες), ενώ τα κέρδη της προ φόρων αυξήθηκαν κατά 32%, (120 εκατ. λίρες παραπάνω από πέρσι). Ιδιαίτερα ευχαριστημένοι έμειναν μέτοχοι και επενδυτές της Betfair, που είδαν τα κέρδη ανά μετοχή να εκτοξεύονται κατά 75%, ενώ τα μερίσματα από μετοχές αυξήθηκαν κατά 70%. Η διοίκηση της Betfair, δήλωσε πως τα κέρδη της θα είχαν αγγίξει το 50%, εάν δεν είχαν προκύψει τα μεγάλα ποσοστά φορολογίας σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.
Η Betfair ξόδεψε φέτος σε θέματα marketing και bonus παιχτών 28 εκατομμύρια παραπάνω από την προηγούμενη χρονιά, ενώ στα τμήματα ανάπτυξης των προϊόντων της προστέθηκαν περισσότερα από 60 άτομα. Ιδιαιτέρως δυναμική ήταν επίσης, η διαφημιστική της καμπάνια στο Μουντιάλ και στις ιπποδρομίες Cheltenam Festival και Grand National. Το αποτέλεσμα όλων αυτών; Οι πελάτες της Betfair διπλασιάστηκαν, ενώ το ποσοστό των ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 67%. Ο διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας, Breon Corconan, χαρακτήρισε την χρονιά "τέλεια" αλλά έσπευσε να σημειώσει πως το κλειδί για την επιτυχία είναι οι πελάτες να μένουν ευχαριστημένοι με το προϊόν που προσφέρει.
Σύμφωνα πάντως με οικονομικές αναλύσεις, τα εξαιρετικά αποτελέσματα δύσκολα θα επαναληφθούν και την φετινή χρονιά. Η μετοχή της έχει ήδη γνωρίσει πτώση 4% και οι οικονομικοί αναλυτές θεωρούν ότι η υψηλή φορολογία σε συνδυασμό με την έλλειψη μεγάλων διοργανώσεων, θα μειώσουν αρκετά τα κέρδη της. Ο Corconan δεν έδειξε πάντως να ανησυχεί , καθώς όπως είπε, έχουν ήδη προσαρμόσει την στρατηγική τους ώστε η Betfair να έχει μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά. Τέλος, ανέφερε για ακόμη μία φορά ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο συνεργασίας με μικρότερες στοιχηματικές πλατφόρμες.