Ο Fred Done, το αφεντικό της πλατφόρμας αθλητικού στοιχήματος Betfred, θα είναι o άνθρωπος γύρω από τον οποίον θα επικεντρωθεί η φετινή διαφημιστική καμπάνια της πλατφόρμας. Κεντρικό σλόγκαν αυτής της καμπάνιας θα είναι η έκφραση "Be part of the action" και κύριος στόχος των ανθρώπων του διαφημιστικού τμήματος της Betfred είναι να κάνουν, τωρινούς και μελλοντικούς πελάτες, να νιώσουν οικεία με την πλατφόρμα. Εκπρόσωποί της, δήλωσαν ότι θέλουν να περάσουν το μήνυμα ότι στην Betfred επίκεντρο θα είναι πάντα οι ανθρώπινες σχέσεις και δεν είναι μία ακόμη απρόσωπη στοιχηματική πλατφόρμα. Σημείωσαν, επίσης, ότι ο Fred Done είναι ένας λάτρης όλων των σπορ που απλά τυγχάνει να είναι Bookmaker και μέσω αυτής της καμπάνιας θέλει να απευθυνθεί στους πελάτες σε έναν πιο προσωπικό τόνο, προκειμένου να τους δείξει γιατί διαφέρει από τους υπόλοιπους. Τα πρώτα γυρίσματα έχουν ήδη ξεκινήσει. Συνολικά θα δημιουργηθούν εννέα διαφημιστικά σποτ, τα οποία τηλεοπτικά θα βγουν στον αέρα μέσω του Skysports και του Betfred TV, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στο λανσάρισμα της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.