Η ανεξάρτητη αρχή Senet Group, η οποία παρατηρεί την ομαλή λειτουργία της στοιχηματικής αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεκίνησε εθνική διαφημιστική καμπάνια πριν την έναρξη του EURO 2016. Στόχος της Senet Group, είναι να ενημερώσει τους στοιχηματικούς παίκτες να στοιχηματίζουν υπεύθυνα κατά την διάρκεια του EURO 2016, που υπολογίζεται ότι θα είναι το μεγαλύτερο στοιχηματικό γεγονός της χρονιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο (πλησιάζει και η «καυτή» ψηφοφορία για την παραμονή ή μη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση). Πιο συγκεκριμένα, η αρχή Senet Group προχώρησε στην αναβάθμιση της περσινής της διαφημιστικής καμπάνιας με όνομα Bad Betty (Κακιά Μπέτι σε ελεύθερη μετάφραση), η οποία περιλαμβάνει πλέον μηνύματα αποκλειστικά για το ποδόσφαιρο, καθώς και συμβουλές για να βοηθηθούν οι παίκτες να μην το παρακάνουν και να εντοπίσουν έγκαιρα προβληματικές συμπεριφορές.
Το σλόγκαν της Senet Group για να προστατέψει τους παίκτες είναι “ Όταν σταματάει η διασκέδαση, σταμάτα”, θέλοντας έτσι να αποτρέψει τους παίκτες από το να οδηγηθούν σε υπερβολές. Η διαφημιστική καμπάνια της αρχής θα προβληθεί στην τηλεόραση, στον τύπο και μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στην τηλεόραση θα ακούγεται το γνωστό τραγούδι “Black Betty” των 70s, κατά την διάρκεια της διαφήμισης, προτρέποντας τους παίκτες να κάνουν μία παύση και να σκεφτούν εάν έχουν στοιχηματίσει υπερβολικά. Σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα, η καμπάνια της Senet Group βοήθησε περισσότερους από το 1/3 των τυπικών παικτών στοιχηματισμού, να διατηρήσουν το παιχνίδι τους σε φυσιολογικά επίπεδα, ενώ περισσότεροι από 2 εκατομμύρια ερωτηθέντες ανέφεραν το σλόγκαν της αρχής.
Τον τελευταίο χρόνο, έγιναν μέλη στην αρχή η Skybet, η Gala Bingo και η ScotBet, ενώνοντας έτσι τις δυνάμεις τους με τα ιδρυτικά μέλη Coral, Ladbrokes, William Hill, Paddy Power και Betfair. Με την συμμετοχή όλων έχει μεγαλώσει η ισχύ της ανεξάρτητης αρχής και οι δυνατότητές της, καθώς η επιρροή της Senet Group έχει επεκταθεί σε ολόκληρη σχεδόν την στοιχηματική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο επίτροπος της Senet Group ανέφερε πως η διαφημιστική καμπάνια “Bad Betty” συνεχίζει να έχει ιδιαίτερη επιτυχία στην επιμόρφωση των παικτών στοιχήματος, βοηθώντας τους να έχουν επίγνωση όλων εκείνων των «σημαδιών» που οδηγούν σε προβληματική στοιχηματική συμπεριφορά. Συνέχισε λέγοντας, πως με την συμμετοχή και άλλων στοιχηματικών ιστοσελίδων στην αρχή μεγαλώνει η επιρροή της σε ολόκληρη σχεδόν την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότεροι παίκτες μαθαίνουν για την καμπάνια υπεύθυνου στοιχήματος της αρχής, ειδικά τώρα κατά την διάρκεια του EURO 2016.
Agios
Ακολουθήστε με στο Twitter