Η ASA, η αρμόδια Αρχή Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου κατηγορεί την Paddy Power για παραπλανητική διαφήμιση για το διαφημιστικό της σπότ ‘Complaints Line’. που αφορούσε το φεστιβάλ ιπποδρομιών Cheltenham 2016.
Η τηλεοπτική διαφήμιση δημιουργήθηκε από το γραφείο της πλατφόρμας του Λονδίνου Lucky Generals με την βοήθεια του κωμικού Kayvan Novak για την προώθηση της "επιστροφής χρημάτων ως freebet" σε όλες τις δεύτερες θέσεις στην προσφορά της Paddy Power για το Cheltenham 2016.
Η πλατφόρμα υποστήριξε ότι η προσφορά ήταν διαθέσιμη για όλους. Μετά όμως από επανέλεγχο των προωθητικών όρων, η ASA σημείωσε πως η διαφήμιση ήταν παραπλανητική και περιόριζε κάποιους πελάτες στη συμμετοχή της προσφοράς. Προς υπεράσπιση της το τμήμα μάρκετινγκ της Paddy Power δηλώνει ότι έπρεπε να εμποδίσει το 0,5% των πελατών που είχαν χαρακτηριστεί σαν πιθανοί καταχραστές του μπόνους.
Η ASA αποκαλύπτει πως δέχθηκε πληθώρα καταγγελιών από πελάτες και ότι κίνητρο του σπότ δεν ήταν σαφές βάζοντας την πλατφόρμα σε 'καραντίνα'.
Αυτό είναι το παραπλανητικό σποτάκι της πανούργας Ιρλανδικής στοιχηματικής πλατφόρμας.
21+ |Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114 | Υπεύθυνο Παιχνίδι